- 5. 8. 2021
- 4 minuty
Období dovolených je slabší obchodnické období. Zákazníci vám to ani nevezmou, nebo dostanete odpověď: „Teď ne, jsem na dovolené“. Tak ...
- 25. 7. 2021
- 4 minuty
Kdy je správný čas na předání kompetencí? Je to hodně individuální, ale máme takový univerzální postup, který je aplikovatelný na ...
- 9. 7. 2021
- 4 minuty
3 tipy, jak se můžete od ostatních obchodníků a prodejců odlišit a být zajímavým obchodníkem a ne pouhým podavačem věcí.
- 9. 7. 2021
- 4 minuty
Máme za sebou další super Energeťák. Pár myšlenek jsme vám sepsali do článku, ale určitě doporučujeme mrknout na celý rozhovor ...
- 2. 7. 2021
- 6 minut
Hodně lidí bojuje s prokrastinací a právě pro vás máme tip, který obrovsky pomohá s její minimalizací a věnování se ...
- 1. 7. 2021
- 4 minuty
Jdu prodat produkt v novém oboru a oslovit novou cílovou skupinu, ale jak to koncepčně uchopit? Jak zavolat? Co mu ...
- 24. 6. 2021
- 4 minuty
K překlopení startupu do fungující firmy musíte mít vizi, kam chcete start up posunout, ale jenom to vám stačit nebude. ...
- 24. 6. 2021
- 4 minuty
Lidé jsou drazí a výsledek není uspokojivý. V některých případech to vede k tomu, že si samotný top management dodělává ...
- 16. 6. 2021
- 5 minut
„Potřeby jsou dané, zákazník si je uvědomuje, potřebuje moje produkty, ale jde o cenu. Kdyby to bylo levnější, tak toho ...
- 11. 6. 2021
- 5 minut
Tipy, jak svou mysl ovládat a výmluvy zdolávat, než je vytvářet a upoutávat se na ně. Jak s výmluvami zamávat?
- 11. 6. 2021
- 3 minuty
Jako obchodník budete znát situaci, kdy voláte zákazníkovi na pouhé doklepnutí obchodu, ale nakonec to nedopadne. Jak hovor vrátit zpět ...
- 6. 6. 2021
- 4 minuty
Volání o samotě nebo ve skupině dalších lidí? Každému vyhovuje něco jiného, ale výsledky hovoří jasně. Jedna varianta přináší lepší ...
Přihlaste se k odběru novinek a získejte navíc ZDARMA e-book na často kladenou otázku "Jak prodat i s vyšší cenou"
Každý týden se můžete těšit na rady a tipy ze světa obchodu a podnikání, které vás budou posouvat k lepším výsledkům. E-book je skvělým začátkem pro tvorbu prodejní strategie, ve které se zákazník nerozhoduje podle nejnižší ceny, ale na základě hodnoty, kterou on sám v produktu vidí.
Odeslaním formuláře se souhlasíte se zásadami zpracování osobních údajů.