✅ Nová edice knihy pro obchodníky

Máte dotaz? Chcete poradit?

Jsme online

Po–Pá: 8.00–18.00
Sales audit

Sales audit

Největší přidanou hodnotou sales auditu jsou získaná doporučení konkrétních aktivit, které vaši firmu, její výkonnost a její výsledky budou dlouhodobě posouvat. Před vznikem akčního plánu je potřeba získat data. Proto je součástí sales auditu zjištění aktuálního stavu obchodních procesů, nastavených strategiích a složení obchodního týmu vaší firmy nebo firmy, do které chcete investovat. Sales audit je důkladná analýza obchodu, která vám umožní zhodnotit výkonnost firmy, objevit i skrytý potenciál a identifikovat klíčové oblasti, které je potřeba optimalizovat pro dosažení růstu a většího zisku.

Největší přidanou hodnotou sales auditu jsou získaná doporučení konkrétních aktivit, které vaši firmu, její výkonnost a její výsledky budou dlouhodobě posouvat. Před vznikem akčního plánu je potřeba získat data. Proto je součástí sales auditu zjištění aktuálního stavu obchodních procesů, nastavených strategiích a složení obchodního týmu vaší firmy nebo firmy, do které chcete investovat. Sales audit je důkladná analýza obchodu, která vám umožní zhodnotit výkonnost firmy, objevit i skrytý potenciál a identifikovat klíčové oblasti, které je potřeba optimalizovat pro dosažení růstu a většího zisku.

Jak sales audit probíhá?

Náš tým specialistů provede důkladnou analýzu vašich prodejních procesů, zhodnotí klíčové faktory ovlivňující výkonnost firmy a vytvoří návrh konkrétních kroků, které vám pomohou zvednou výkon obchodu. Do vyhodnocení a vytvoření nových řešení se propisují naše více jak 15leté zkušenosti z obchodních strategií, auditů a business developmentu mj., které jsme využívali ve firmách různých velikostí i oborů – od SaaSů po výrobní velikány. Zároveň nedáme dopustit na naše osvědčené analytické nástroje a metody, díky kterým vám můžeme jednoduše reportovat aktuální stav a doporučení na dlouhodobé zvýšení výkonu vaší firmy. Samozřejmostí je podepsání NDA, takže vaše data jsou u nás v bezpečí.

Naši spokojení klienti

alza
vodafone
equa-bank
logo cyrrus
zoot
benzina
Shoptet logo
varta
skupina-cez
quitec
exteria
logo freelo
iframix
potten-pannen
wolf
amenity
eurazio
imperial
vykonnost sales audit

Chcete znát řešení pro zvýšení dlouhodobé výkonnosti vaší firmy na základě sales auditu?

Časté dotazy a odpovědi

Pro koho je sales audit vhodný?

Pro 3 skupiny. První z nich je startup nebo začínající firma, které to pomůže rychleji nastartovat byznys nebo získat investora, ať už v prvním nebo v dalších kolech. Druhou skupinou jsou fungující firmy, které chtějí odhalit další příležitosti pro růst a věci, které nemusí být vidět, ale jsou zásadní pro budoucnost a byznysové výsledky. Třetí skupinou jsou samotní investoři, kteří zvažují investici do firmy či projektu nebo už investovali a chtějí znát aktuální stav a zároveň řešení pro maximalizaci návratnosti investice a rozjezdu byznysu.

Jak dlouho zabere sales audit?

Samozřejmě je to individuální, ale zpravidla do 14 dnů máte výsledek.

Jaký je dlouhodobý dopad sales auditu?

Sales audit je postavený na vytvoření řešení, které bude vaši firmu dlouhodobě posouvat. Díky sales auditu se tak vyhnete zbytečným pokusům a omylům, protože máte v rukách návrh řešení, který vás povede k plnění byznysových cílů a prosperující budoucnosti. Zároveň vám toto pomáhá pro nastavení firmy pro investora, a tím tak zajistíte firmě dostatek financí pro další rozvoj nebo z druhé strany vy jako investor můžete získat klíčová data a zvážit, zda je pro vás konkrétní projekt zajímavý.

Jaké informace bude potřeba poskytnout před sales auditem?

Hned na úvod je nutné říct, že pracujeme se všemi, které máte k dispozici. Pokud nemáte všechny, není to problém. Materiály, se kterými pracujeme: Business plán, finanční plán, obchodní plán, obchodní a marketingová strategie, cesta zákazníka, VPC, popis pracovních pozic a zodpovědností, Lean canvas, stav pipeline v CRM a další.

Jak bude zajištěná bezpečnost mých dat a informací?

Se všemi klienty podepisujeme NDA. Bereme to jako samozřejmost.

Jaké jsou náklady spojené s provedením sales auditu?

Je potřeba pouze kooperace z vaší strany na zodpovězení otázek a dodání podkladů. Žádné další náklady s tím spojené nejsou.

Přihlaste se k odběru novinek a získejte navíc ZDARMA e-book na často kladenou otázku "Jak prodat i s vyšší cenou"

Každý týden se můžete těšit na rady a tipy ze světa obchodu a podnikání, které vás budou posouvat k lepším výsledkům. E-book je skvělým začátkem pro tvorbu prodejní strategie, ve které se zákazník nerozhoduje podle nejnižší ceny, ale na základě hodnoty, kterou on sám v produktu vidí.

Odeslaním formuláře se souhlasíte se zásadami zpracování osobních údajů.

Sales audit

Vyplňte formulář a my se Vám do 2 dnů ozveme. Pobavíme se o vaší situaci, vašich cílech a vzájemných očekávání od spolupráce

Odesláním formuláře souhlasíte se zásadami zpracování osobních údajů.

Nezávazná konzultace

Na schůzce probereme vaši aktuální situaci a návrhy možných řešení, které budou dávat smysl a hlavně povedou k vašim cílům. Do 2 pracovních dní se s vámi spojíme a domluvíme si termín.

Odesláním formuláře souhlasíte se zásadami zpracování osobních údajů.

Počkejte ☝️ Už koluje po vašem obchodním oddělení PlayBook prodejních stylů? Stáhněte si ho ZDARMA

Odpoví vám na otázky jako:
⏱️ Jak uzavírat obchody rychleji a s menší námahou?
🤝 Jak mít dlouhodobě výkonný obchodní tým
💰 Jak duplikovat výsledky nejlepšího obchodníka?