Prodejní manuál na míru
Prodejní manuál na míru přinese nejenom obchodní výsledky, ale také sjednotí a udrží vaše firemní know how a každý v týmu bude vědět, co a jak má dělat – a to i nováčci. Manuál vám ušetří čas, který můžete věnovat důležitým obchodním aktivitám. Sestavení předchází důkladná analýza a hloubková konzultace. Dopad manuálu průběžně vyhodnocujeme a školíme váš tým v jeho správném využívání.
139 000 Kč bez DPH
Prodejní manuál na míru přinese nejenom obchodní výsledky, ale také sjednotí a udrží vaše firemní know how a každý v týmu bude vědět, co a jak má dělat – a to i nováčci. Manuál vám ušetří čas, který můžete věnovat důležitým obchodním aktivitám. Sestavení předchází důkladná analýza a hloubková konzultace. Dopad manuálu průběžně vyhodnocujeme a školíme váš tým v jeho správném využívání.
139 000 Kč bez DPH
Přiveďte do firmy řád
Máte už dost popsaných papírů nejrůznějších strategií, které vám už léta leží v šuplíku?
Naše prodejní manuály nejsou jen dalším dokumentem v haldě těch ostatních. Jsou praktickým a důležitým prvkem firem. Každý náš manuál je pečlivě vytvořen na základě analýzy, konzultací, mystery shoppingu a našimi specialisty přizpůsoben přesně vašemu byznysu.
Manuál je vaším průvodcem pro všechny situace s jasnými řešeními a přináší výsledky.
Manuál dostanete ve fyzické podobě, jako PDF a v interaktivním Miro boardu. Bude k dispozici všem členům vaší firmy, aby ho měli po ruce, kdykoli potřebují. Naše školení zajistí, že ho všichni budou ovládat a mohou ho v praxi vyzkoušet i s naším týmem. A nezapomeneme ani na jeho pravidelné aktualizace, abyste měli vždy nejnovější know-how.
- Tvoří specialisté z terénu
- Maximálně praktický a srozumitelný
- Systematický posun, šetří čas a přináší výsledky
Na co všechno získáte řešení
Prodejní komunikace s klienty
Dozvíte se, jak vést hovory přirozeně a tak, aby si klient odnesl to, co opravdu potřebuje.
Jak prodat "když se jen dívá"
Zjistíte, jak oslovit zákazníka a začít prodejní komunikaci a to i v případě když se "jen dívá"
Argumentace vyšší ceny
Sepsanými argumenty zvládnete odrazit námitky na vyšší cenu.
Předcházení námitkám
Naučíte se, jak vést rozhovory tak, abyste předešli námitkám.
Získání důvěry
Zjistíte, jak komunikovat během schůzek (i mimo ně) tak, abyste získali potřebnou důvěru od vašeho zákazníka.
Strategie up-sellu a cross-sellu
Dozvíte se, jak aplikovat strategii up-sellů a cross-sellu a to zcela přirozeně a tzv. konzultativním stylem.
Komunikace obchodníků
Dozvíte se, jak se vyhnout otřepaným frázím typu "Dobrý den, jak vám mohu pomoci?" a zjistíte, jak interagovat se zákazníkem tak, abyste přinášeli hodnotu do celé prodejní komunikace.
Cesta pro zaujetí zákazníka
Ukážeme vám cestu, jak zaujmout zákazníka, aby si sám uvědomil skutečnou hodnotu produktu.
Řešení konfliktů
Pomůžeme vám řešit konflikty takovým způsobem, abyste neztratili zákazníky a naopak upevnili vztah.
Jak probíhá příprava manuálu
K vytvoření manuálu vede celý proces aktivit, které jsou klíčové:
Úvodní schůzka: na samém začátku společně probereme možnosti a vaše očekávání.
Analýza: pro důkladnou přípravu je důležitá analýza vaší firmy, obchodního týmu a vašich nastavených procesů. To vše nám bude sloužit jako podklad pro vytvoření strategických kroků.
Mystery shopping: pro účinnost manuálu prověříme i denní fungování obchodu v terénu.
Vyhodnocování: k tomu, abychom zjistili funkčnost manuálu budeme vše průběžně vyhodnocovat a podle potřeby i případně měnit.
Proškolení: díky důkladnému proškolení vašeho týmu v používání manuálu zajistíme to, že manuál bude mít skutečný dopad na vaše výsledky.
Zhodnocení: na konci naší spolupráce opět zanalyzujeme fungování týmu a zjistíme reálný dopad manuálu na vaše obchodní výsledky.
Kompletní realizace od úvodní schůzky až po proškolení a revizi manuálu bývá v průměru měsíc a půl. Celková doba se odvíjí od povahy vašeho byznysu a časových možností.
Manuál pro vás připraví
Pro maximalizaci výsledků prodejního manuálu na míru na něm pracují naši specialisté, kteří přináší různé pohledy a díky nim je tak maximálně funkční a praktický.
Co-founder | Specialista na tvorbu byznys strategií a propojení marketing & sales (founder Channel Partners holding)
- 18 let praxe
- Majitel 8 obchodních firem
Specialista na obchod a zákaznickou péči
- 15 let praxe
- 26 000+ spokojených zákazníků na lince
Chcete prodejní manuál na míru?
Od vyšších obchodních výsledků celého týmu vás dělí už jen pár kliknutí. Poskytněte nám vaše kontaktní informace, na kterých vás zastihneme a společně se domluvíme na dalších krocích.
Co si nejvíc chválí majitelé prodejních manuálů
Johnny Wolf
Patrik Kondlla
Bolo to moje prvé školenie od spoločnosti Prospirio a určite nie posledné. Prešiel som už veľa školeniami od iných firiem ale doteraz som nedostal toľko reálne využiteľných konkrétnych komunikačných príkladov ako u Vašej spoločnosti. Školiteľ Filip Soukup je profesionál v obore či už prejavom, schopnosťou zaujať ľudí pri školení, udržať si pozornosť, zapojiť ľudí, skúsenosťami alebo schopnosťou pohotovo reagovať a vytvoriť konverzáciu na konkrétny príklad firmy. Počas celého dňa školenia sme dostávali informácie, ktoré boli podložené aj konkrétnymi príkladmi a frázami, ktoré si viem hneď preniesť do zlepšení v predaji a komunikácii so zákazníkmi. Filip vytvoril úžasný predajný manuál, ktorý našu firmu posunie o veľký kus vpred. Techniky predaja, ktoré nám boli prezentované posunuli môj pohľad na predaj a vedenie komunikácie so zákazníkmi strategickou a riadenou formou. Som veľmi rád za toto školenie a určite ho odporúčam každému, kto chce zlepšiť svoje schopnosti predaja. Ešte raz ďakujem!
Pavel Šťasta
Super, nové prodejní nástroje a postupy, perfektní přístup a prezentace! Doporučuji 😊
Dominik Šesták
Školení ohledně mapy hovoru s Filipem Soukupem a Ladou bylo super! Moc jsme si ho užili a spoustu si toho odnesli. Celý den byl super! Děkujeme!
Časté dotazy a odpovědi
Lze aktualizovat manuál v čase?
Je to nezbytné pro udržení aktuálnosti a funkčnosti. Formou konzultací a prací v terénu ho aktualizujeme.
Je možné rozšířit prodejní manuál i o telefonní manuál?
Jistě
Pro kolika četný tým dává prodejní manuál smysl?
Není to o počtu, ale o celé prodejní strategii. Měla by ho mít každá firma, pokud komunikuje se zákazníkem a to i e-shop, který upselluje nebo má zákaznickou linku.
Jak dlouho trvá vypracování prodejního manuálu?
Záleží na každém byznysu a vašem čase. Průměrně ho máme do 1,5 měsíce hotový včetně finální revize.
Lze částku rozdělit?
Ano, a to vždy. Prvně se platí záloha 50 % a následně doplatek.
Je to vhodné pro B2B i B2C?
Ano, v B2C pro pultový prodej, shopy, restaurace, kavárny, showroomy, zákaznická péče, reklamační oddělení. V B2B pro prodej FMSG, prodej velkých řešení na delší dobu s více rozhodovateli, prodej do korporátních firem, prodej živnostníkům.
Je možné získat i telefonní manuál?
Jistě.
Chcete více?
Workshopy
Praktické workshopy orientované na obor účastníka a jeho konkrétním situacím z byznysu.
Online kurzy
Know how, které můžete čerpat kdykoliv a kdekoliv formou videolekcí nebo přiložených materiálů navíc.
Workshop na míru
Workshopy pro celé týmy, které přizpůsobíme vašemu byznysu a potřebám.
Přihlaste se k odběru novinek a získejte navíc ZDARMA e-book na často kladenou otázku "Jak prodat i s vyšší cenou"
Každý týden se můžete těšit na rady a tipy ze světa obchodu a podnikání, které vás budou posouvat k lepším výsledkům. E-book je skvělým začátkem pro tvorbu prodejní strategie, ve které se zákazník nerozhoduje podle nejnižší ceny, ale na základě hodnoty, kterou on sám v produktu vidí.