...
✅ Nová edice knihy pro obchodníky

Máte dotaz? Chcete poradit?

Po–Pá: 8.00–18.00
Mapa hovorů na zákaznické péči

Mapa hovorů na zákaznické péči

Autor:
Získejte návod pro komunikaci s klienty po telefonu, aby odcházeli spokojení a třeba i se službou navíc.
Autor:
Získejte návod pro komunikaci s klienty po telefonu, aby odcházeli spokojení a třeba i se službou navíc.

Popis materiálu

Stáhněte si mapu hovorů a řešte dotazy a problémy zákazníků jako profesionál. Máme pro vás připravené i konkrétní fráze, díky kterým můžete snadno přejít do prodeje dalších služeb, které zákazník ocení. Zjistíte, jak správně hovory začínat i končit, nebo čeho se úplně vyvarovat. Žádný problém zákazníka už pro vás nebude problémem. Tuto mapu by si měli stáhnout všichni, kteří pracují na zákaznických centrech a lidé, kteří přicházejí do styku se zákazníkem po telefonu.

Pro koho je materiál?

Pro vedoucí a manažery call center
Pro account manažery a operátory
Pro pracovníky zákaznických péčí
Pro každého, kdo telefonuje se zákazníky

S čím vám materiál pomůže?

S prodejem na zákaznické péči
S vyřešením problému zákazníka
Se spokojeností zákazníka
S nastavením struktury hovorů

Malá ochutnávka z materiálu

Stáhnout materiál: Mapa hovorů na zákaznické péči

Odesláním formuláře souhlasíte se zásadami zpracování osobních údajů.

Materiál pro vás připravil

Specialista na obchod a zákaznickou péči

Další materiály ke stažení zdarma

Ověřte si, jestli má váš CSO ty správné kompetence pro splnění obchodních plánů.

Ovládněte styl, díky kterému budete prodávat více a bez větší dřiny.

Vypořádejte se se všemi výzvami, kterým jako majitel a CEO čelíte.

Přihlaste se k odběru novinek a získejte navíc ZDARMA e-book na často kladenou otázku "Jak prodat i s vyšší cenou"

Každý týden se můžete těšit na rady a tipy ze světa obchodu a podnikání, které vás budou posouvat k lepším výsledkům. E-book je skvělým začátkem pro tvorbu prodejní strategie, ve které se zákazník nerozhoduje podle nejnižší ceny, ale na základě hodnoty, kterou on sám v produktu vidí.

Odeslaním formuláře se souhlasíte se zásadami zpracování osobních údajů.

Nezávazná konzultace

Na schůzce probereme vaši aktuální situaci a návrhy možných řešení, které budou dávat smysl a hlavně povedou k vašim cílům. Do 2 pracovních dní se s vámi spojíme a domluvíme si termín.

Odesláním formuláře souhlasíte se zásadami zpracování osobních údajů.

Počkejte ☝️ Už koluje po vašem obchodním oddělení PlayBook prodejních stylů? Stáhněte si ho ZDARMA

Odpoví vám na otázky jako:
⏱️ Jak uzavírat obchody rychleji a s menší námahou?
🤝 Jak mít dlouhodobě výkonný obchodní tým
💰 Jak duplikovat výsledky nejlepšího obchodníka?