Již brzy vydám novou edici knihy
Registrujte se k získání EXTRA slevy 40 % v předprodeji.
Potvrzením svého emailu získáte exkluzivní 40% slevu na knihu v rámci předprodeje, bonusy s obchodním know-how zdarma a možnost získat 2 měsíční online mentoring.
Možnost zajistit si svou extra slevu vyprší za
Prodáváte stejným způsobem jako před rokem?
A je pro vás stále těžší a těžší získávat nové zákazníky?
Už to není podloženo jen vaším pocitem, ale i výsledkami v tabulce, časem stráveným prací a nebo dokonce i příjmy?
Získávání nových zákazníků věnujete stále víc a víc úsilí a času?
Přijde vám, že každé uzavření nového obchodu se neuvěřitelně táhne?
Rozumím vám.
S těmito problémy se setkávám každý den u obchodníků, manažerů a majitelů firem, kterým já a můj tým pomáháme zvyšovat obchodní výsledky.
Pokud nepřicházíte s novými obchodními strategiemi, získávání nových zákazníků je (a bude) těžší a těžší.
Vaše obchody stagnují, morálka, radost z práce a vlastní sebedůvěra upadají.
Proč?
Pokud se nebudete učit pracovat:
Můžete se postupně potýkat s úpadkem, a dohnat ostatní bude stále náročnější.
O skvělé obchodníky se firmy budou prát.
Což se už děje.
Skvělý obchodník se nehlásí na inzeráty, skvělý obchodník si vybírá z nabídek, které dostává.
Skvělý obchodník nemá obavy o své příjmy. Skvělý obchodník dokáže vydělávat víc než jeho nadřízený.
Otočit kormidlem a začít aplikovat účinné postupy, které vystřelí vaše obchodní výsledky není složité.
Dobrou zprávou je, že je nemusíte nikde hledat. Nemusíte skládat složitou skládačku kroků a postupů dohromady sami.
Již brzy budete mít možnost získat ucelé postupy, které stačí okopírovat a začít používat v praxi.
Pokud budete tyto postupy aplikovat do praxe, budete se posouvat ve svých obchodních výsledcích opravdu rychle.
Získáte ukázky z praxe a celé obchodní know-how pohromadě.
Nemusíte si kupovat žádné drahé kurzy, workshopy a školení.
Již brzy vydám novou edici knihy NE! JÁ NIC NECHCI!
A pokud zodpovědně aplikujete uvedené postupy do praxe, rok 2025 pro vás bude zlomový.
Naučíte se psychologii konzultativního prodeje a pomocným metodám, které se za mých 20 let v obchodě ukázaly jako nejúčinnější.
Způsob o 3 krocích, kterým vyvoláte emoce a pocity vedoucí k nákupu. Příklady otázek a konkrétních situací.
8 prodejních postupů, díky kterým násobně zvýšíte pravděpodobnost uzavření obchodu.
Příklady a ukázky předcházení námitkám + jejich pozitivní vyřešení. Způsoby, jakými dostat do úst potenciálního zákazníka to, co chcete, aby řekl.
Pochopení 3 nejčastějších strachů a 5ti krokový postup, jak se jich zbavit a získat sebevědomí potřebné pro akci.
Skvělý obchodník si potenciálního zákazníka dobře připraví ještě před samotným jednáním. V knize se dozvíte, jak na to.
3 ověřené principy úspěšného obchodního jednání. Jak reagovat na zákazníkovi otázky a směřovat k vašemu cíli a jak na to, aby vám zákazník sám sdělil, co mu máte říct, aby produkt koupil + konkrétní příklady situací a vět.
Způsob o 3 krocích, kterým vyvoláte emoce a pocity vedoucí k nákupu. Příklady otázek a konkrétních situací.
5 podrobně rozepsaných kroků, díky kterým zlepšíte svou úspěšnost při akvizici nových zákazníků v B2B. Získáte kontrolu nad svými obchody a naučíte se akvizovat i velké klienty.
Příklady a ukázky předcházení námitkám + jejich pozitivní vyřešení. Způsoby, jakými dostat do úst potenciálního zákazníka to, co chcete, aby řekl.
Konkrétní ukázky dialogů a variant, jak vést rozhovor při uzavírání a jak pracovat se zákazníkem, který si chce obchod rozmyslet + specifika v B2B.
Jak postupovat se zákazníkem, který už řekl "ano", se zákazníkem, který se "rozmýšlí" a se zákazníkem, který říká "ne". Jak efektivně pracovat s vlastním systémem kontaktů. A jak udržovat kontakty aktivní a jak kontakty rozvolávat + jak vytěžit stávající zákazníky.
Jak odstranit 5 nejčastějších obav zákazníka a nejúčinnější metody, jak rozpovídat zákazníka pomocí “můstků” + ukázky rozhovorů.
Umění 4 krokového postupu domluvení osobní schůzky. Jak překonat asistentky a větu „Pošlete mi to do mailu". Jaký je rozdíl mezi studenými a teplými kontakty?
Systém, díky kterému nebudete přebíhat od úkolu k úkolu, nebudete se ztrácet v nekonečném seznamu tasků a každý den budete přesně vědět s čím začít.
Jak využít AI v praxi, aby skutečně přinášelo užitek a zrychlovalo práci. Jak pomocí AI vytvářet souhrny posledních jednání s klientem, souhrny pro klienta, generovat nabídky a jak si z AI vytvořit vlastní asistentku, která vám bude vytvářet logické návazné úkoly.
Možnost zajistit si svou extra slevu vyprší za
Osvědčené obchodní postupy
a metody vám předá
Honza se věnuje přes 20 let obchodním strategiím s důrazem na naplnění cílů. Nachází nové cesty a příležitosti, které ostatní nevidí, a konkrétní způsoby jejich realizace. Způsobuje momenty, které mění postoje lidí ve firmě a dodávají jim odvahu k akci.
Honza za svou kariéru už pomohl firmám jako jako
ČSOB, Equa bank (Raiffeisenbank), ČEZ, E.ON, Freelo, Benu, Shoptet, Zoot, Cyrrus, O2 Czech Republic, Alza.cz, Accond, Vexta, GHV, České překlady, Just a mnoho dalším.
Štěpán Karoch
CSO, Shoptet
„Na závěr úspěšného Q2 jsme si v rámci Shoptet Sales academy exkluzivně pozvali legendu sales mentoringu v ČR Honzu Laibla a navázali na náš první workshop, který pro nás Honza dělal před čtyřmi lety ještě za časů, kdy měl Shoptet 40 lidí a seděli jsme v rodinných kanclících na Francouzské. Prošli jsme toho opravdu hodně, od běžné argumentace až po témata jako mentální hygiena a motivace obchodníka. Honzo díky, náš obchodní arzenál je ready na Q3!“
kteří chtějí sebejistě prodávat a snadno získávat nové zákazníky.
kteří chtějí, aby obchodníci přinášeli více uzavřených zakázek (a hodnotnějších).
kde obchod přináší značnou část zakázak a chtějí výrazně zlepšit své obchodní výsledky.
Registrovat se k získání slevy je možné do 2.12. v rámci předprodeje. Poté už bude kniha za plnou cenu.
Knihu budeme odesílat od 9.12, takže máte jistotu, že do Vánoc ji budete mít doručenou.
První vydání knihy bylo v roce 2015, od té doby se hra výrazně změnila a do nové edice autor knihy přidal velké množství nových metod, postupů, úvah a také ji rozšířil o témata, které v roce 2015 ještě ani neexistovaly nebo byly v plenkách. Např. využití AI, postupy pro online schůzky, apod.
©2015–2024 - Všechna práva vyhrazena | www.prospirio.cz
Vážení návštěvníci, tento web používá soubory cookie ke zlepšení vašeho zážitku při procházení webem. Abyste rychleji našli to, co hledáte a nezobrazovaly se vám reklamy na věci, které vás nezajímají. K tomu potřebujeme od Vás souhlas se zpracováním těchto souborů. Detaily o použitých cookies najdete na stránce Informace o zpracování cookies. Potěší nás, když přijmete naše cookies. Děkujeme.
Odpoví vám na otázky jako:
⏱️ Jak uzavírat obchody rychleji a s menší námahou?
🤝 Jak mít dlouhodobě výkonný obchodní tým
💰 Jak duplikovat výsledky nejlepšího obchodníka?